RSS Flöde

Kväll igen då

Postat den

image

Idag går jag hunnit äta frukost på My Place, varit i Markaryd och köpt kappa till Emma, fika med mamma, Stella, bror och Pernilla allt detta innan halv ett.

Hämtade barnen halv ett, fixade present till Emma från Filip, mat till mig och sen hem.

Lite slapp när jag kom hem virkade ett öra till kaninen, lagade mat, matade Sara, badade Sara.
Massage på alla tre barnen, nattade två. Nu sitter jag med min Cola och kollar unforgettable och virkar på en tjocksock till Sara.

Ett svar »

  1. Du är så duktig Jennie! En beundransvärd mamma och person! 🙂

    Svara

Kommentera

