RSS Flöde

Godnatt folket

Postat den

Folk gör sällan det de tror på,

de gör det som är bekvämt, som de sedan ångrar.

Bob Dylan

»

  1. Hej Jennie!

    De där grytlapparna jag hade flera av på bild är de flesta utan mönster men jag tänkte så småningom jobba lite på saken ju så just nu kan jag inte dela med mig precis. Nån av dom kan de finnas mönster på i min mammas beskrivningar men jag måste leta.

    Men så kul…ser att du skrivit ett inlägg till nu….ska se vad du skriver

    Wow! är det nån som säljer dockansikten där på tradera? Jag har kollat på loppisar när jag varit påå såna o när jag frågar har dom haft men inte sett till några såna på ett tag. Har du nån direktlänk eller jag kanske kan googla mig in.

    Fin sida o fina saker du gjort, jag kikade in nyss =)

    Du lämnade ingen mail så jag får skriva här men de går ju lika bra de

    Svara

Kommentera

